Wat hebben hedendaagse kunst en ondernemerschap met elkaar gemeen, waarom zou je samenwerken met een museum, wat is de zin of onzin van cultuursponsoring en hoe kan jouw bedrijf bijdragen aan een diverse samenleving?
Deze en vele andere vragen worden beantwoord op onze eerste bijeenkomst voor bedrijfsleiders en marketeers. Van harte welkom in S.M.A.K. op donderdag 11 mei 2023 om 18:30.
Ontdek hoe inclusieve marketing aan belang wint binnen de museale context en hoe een partnership tussen een bedrijf en een museum een nieuwe kijk op ondernemerschap biedt.
Programma
- 18:30 - Ontvangst en bezoek aan lopende tentoonstellingen in S.M.A.K. (Grace Ndiritu en Haegue Yang).
- 19:30 - Introductie door Philippe Van Cauteren, artistiek directeur S.M.A.K.
Keynote sprekers:- Sarah Slootweg - sponsormanager Stedelijk Museum, Amsterdam
- Elisabetta Lazarro – professor Creative and Cultural Industries Management - UCA -UK
- 20:15 - Panelgesprek, moderator Riadh Bahri
- Alexander Alonso - CEO BD Benelux, Becton Dickinson
- Hamza Ouamari - inclusive Strategist & marketeer
- Sarah Slootweg - Stedelijk Museum, Amsterdam
- 21:00
- Slotwoord door Sami Souguir, schepen van cultuur, stadsontwikkeling en ruimtelijke planning.
- 21:15
- Netwerkmoment en receptie.