|
Cultuursponsoring – What’s In It For Me?
|
|
Wat betekent het voor uw bedrijf om samen te werken met een museum, wat is de zin of onzin van cultuursponsoring en hoe kan uw bedrijf bijdragen aan een diverse samenleving?
Deze en vele andere vragen worden beantwoord op ons eerste netwerkmoment voor CEO's en marketeers. Van harte welkom in S.M.A.K. op donderdag 11 mei 2023 om 18:30. Ontdek mee hoe inclusieve marketing aan belang wint binnen een museale context.
Programma
- 18:30 - Ontvangst en bezoek aan lopende tentoonstellingen in S.M.A.K. (Grace Ndiritu, Haegue Yang, Guy Rombouts,…)
- 19:30 - Introductie door Philippe Van Cauteren, artistiek directeur S.M.A.K. en keynote sprekers:
- Sarah Slootweg - sponsormanager Stedelijk Museum, Amsterdam
- Elizabetta Lazarro – professor Creative and Cultural Industries Management - UCA -UK
- 20:15 - Panelgesprek, moderator Riadh Bahri
- Alexander Alonso - CEO BD - Becton Dickinson
- Hamza Ouamari - inclusive Strategist & marketeer
- Sarah Slootweg - Stedelijk Museum, Amsterdam
- 21:00
- Slotwoord door Sami Sougir, schepen van cultuur, stadsontwikkeling en ruimtelijke planning
- 21:15
- Netwerkmoment en receptie
|
|