Bedankt aan alle aanwezigen voor deze inspirerende avond.
- Sarah Slootweg, sponsormanager van het Stedelijk Museum in Amsterdam, vertelde ons alles over de win-win van samenwerkingen tussen musea en bedrijven.
- Met professor Creative and Cultural Industries Management Elisabetta Lazzaro wierpen we een blik op het bredere plaatje: het belang van kunst voor iedereen.
- General Manager van Becton Dickinson Benelux Alexander Alonso deed ons gezamenlijk project Art for Care uit de doeken.
- Strateeg en marketeer Hamza Ouamari onderstreepte het belang van inclusiviteit voor partnerships en marketing.
Ook dank aan Riadh Bahri om de avond aan elkaar te praten en dank aan schepen van Cultuur Sami Souguir voor het slotwoord.
Heeft dit moment uw interesse aangewakkerd om een partnership aan te gaan met S.M.A.K.?
Neem dan contact op met PR-verantwoordelijke Eva Monsaert om een vrijblijvende brainstorm te organiseren.
Bekijk ook al eens deze pagina om onze huidige samenwerkingen te bekijken.
Contactgegevens
Eva Monsaert – gsm: +32 477 80 80 85.
12.Mei.23